grådina cu fluturi si zâne


grådina cu fluturi si zâneGradina mea e fermecatã/copii si zâne laolaltã/in joc si sunete de lirã saltã/Lumina fericirii le tremurã pe frunte/ Si soarele zâmbeste/uitând ca sã se culce./ Grãdina mea trãieste/In ea e pururi varã/perpetuum iesitã/din magic infinitã/preaplinã de viatã/eternã primãvarã./Grãdina mea e cântec/melodioase tonuri/incântã sufletele/ce isi expirã raze/in fluier si ukulele. /Gradina mea e boare/de-n-miresmate-arome/Se scuturã in aer/ in adierea serii/pistile si petale/ce ametesc mirosul/ si cheamã albinele/. Grãdina mea-i iubire/O nesfârsitã stare/ de enebrietate ,de dragoste/nestinsã si pururi miscãtoare/ce vrajã aduce-n inimi/poetul seducându-l/cu provocarea-i purã/pe veci pãstrând sãrutul..

Image | This entry was posted in proprii si personale. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

