Dor de copilãrie


Dor de copilãrie

Frumoasa mea

Te-am asteptat sã te reintorci copilãrie Cu cântecele viorele si poznele ce vin cu ele S-aduci in sufletu-mi bãtrân Un strop din raiul tãu divin Sã mã imbãt din el pe datã Si sã mai dai incã-odatã roatã La clopotei si mititei de faguri albi Adusi cu drag de bunicuti Sã nu-mi strãnuti, o , sufletel, Când vei vedea venind si el Griveiul meu, prieten bun, Care demult crzând cã nu mai sunt, A lãcrimat si a lãtrat cu un oftat Siapoi s-a aciuit in parc Pe lângã un mosneag pribeag Care l-a luat cu el si pe stãpânul Galaiel Un inger mic si pricãjit Ce tot bocea la infinit Cã mosu-n drumetia lui A necãjit pe-a nu stiu cui Pisicã rea si ofticoasã Bãtrânã si prãpãstioasa Si acu cã mi-a sosit sorocu Mai vrea sã dea si cu ghiocul Si supãrând pe dumnealui Aista o dete stiti voi cui Asa cã ingerul amu Nu mai stia ce se fãcu si desfãcu Si ii era teamã, vedeti voi, Sã nu ajungã-n tãråboi in loc de rai Asa cã….hai…la joc din nou Si te reintoarce Copilãrie-n patru ace!

Image | This entry was posted in proprii si personale. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

