Nevoia de a fi cunoscut de celălalt


Taina Căsătoriei

http://www.doxologia.ro/societate/terapie-pentru-suflet/nevoia-de-fi-cunoscut-de-celalalt

Marţi, 3 Aprilie 2012

Nevoia de a fi cunoscut de celălalt

În „Chipul nemuritor al lui Dumnezeu“, pr. Dumitru Stăniloae scria că eu, ca persoană, „am nevoie de cineva să mă descopere, să mă înţeleagă, să mă întregească şi întărească cât mai deplin; nu-mi ajunge să mă descopăr numai eu; sau nu mă pot descoperi deplin fără să-mi fiu descoperit cu dragoste şi de altul în cele bune, dar şi în cele în care trebuie să devin şi mai bun“.

Acest articol se referă la un aspect al nevoii adânci de a ne face cunoscuţi aproapelui nostru. Această nevoie este una comună şi specifică omului. Ea poate fi descrisă prin dorinţa ca acela de lângă mine să cunoască verdele meu, adică modul în care eu percep, trăiesc lumea exterioară şi cea interioară.

View original post 706 more words

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

