CUVÂNT ORTODOX

Iartă-mă, Doamne, că m-a necăjit omul și, smerindu-mă el, eu m-am mâhnit.

Fratele meu îmi arată greșelile mele – puțina mea răbdare, iuțimea mâniei, repetata cădere din porunca iubirii și, nu în ultimul rând: nesuferita mândrie. Știu că fratele meu e dreptarul pe care mi-l dăruiești, ca să-mi ajute să mă abat din calea răutății. Eu, însă, caut îndreptățiri răbufnirilor mele.

Iartă-mă, Doamne, și nu mă lăsa să mă fac numai trup!

View original post 703 more words

This entry was posted in despre rugaciune. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

