Pas de deux


Pas de deux

O, drag prieten,/In noaptea asta am aflat/Ceva atât de minunat/Când luna blând trecea pe cer/ Iar sufletu-mi plângea stingher/De dor, inima-mi sãgeta/Apoi incepu a cânta/ Cum vocea mea demult lipsea/Urechea nu prea auzea/Cântarea insã se cânta/Si melodia cãuta/ Pe-altcineva/Cãci solitudinea nu-i plãcea./Si-atunci prietene iti spun/Minunea petrecutã-n drum/De searã mutã/Si de dor/Fiorul toarce alt fior/Un om veni/In calea mea/ Atras era/Cãutând ceva/Si odatã-ncepu a dansa/Iar pasii lui parcã zburau/Iar ritmul spre uimirea mea/Era-n cântarea inimii/Ce-n pieptul meu/Divin bãtea/Cu bratele-i mã cuprindea/ Dansul in doi desãvârsea/Minunea ce mã coplesea.

Image | This entry was posted in proprii si personale. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

