Graiul Ortodox

Iubirea. Dragostea ca faptă văzută în sentimentul nobil al iubirii prin referiri la vieţile Sfinţilor Părinţi din
Deşert

[ NT ] Noul Testament

[ 1Co ] Epistola Întâi către Corinteni

[ Cap. 13 ] Iubirea.
1 De-aş grăi în limbile oamenilor şi ale îngerilor,   dar dacă n’am iubire a făcutu-m’am aramă sunătoare şi chimval zăngănitor b.FA 2:4
2 Şi de-aş avea darul profeţiei şi de-aş cunoaşte   toate tainele şi toată ştiinţa şi de-aş avea credinţa toată să pot muta şi   munţii, dar dacă n’am iubire, nimic nu sunt.Mt 17:20Mt 21:21Mc 11:23
3 Şi toate averile mele de le-aş împărţi şi trupul meu de mi l-aş da să-l ardă, dar dacă n’am iubire, nimic nu-mi foloseşte.Mt 6:1-2
4 Iubirea rabdă’ndelung; iubirea se dăruie, ea nu  invidiază; ea nu se trufeşte, nu se îngâmfă;Pr 10:13
5 ea nu se poartă cu necuviinţă, nu-şi caută…

View original post 1,488 more words

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

