De mã iubesti, iubeste-mã!


De mã iubesti, iubeste-mã!

De mã iubesti, iubeste-mã!
nu sta sã tot privesti la munti si la faleze;
rana din coaste a inceput sa sângereze,
iar ruga ta intârzie cu anul
si pomul meu uscatu-sa cu ramul!

De dragã-ti sunt, lasã-ma sã-ti fiu dragã
in felul meu, iubirea nu-i pomanã,
ci jertfã arzãtoare pe-altarul multumirii,
de-aceea multumeste-mi,
nu-mi arde trandafirii!

De caldã-ti sunt, lasa-mi cãldura
sã-ti inveleascã rugãciunea
si-n focul meu aprinde-ti inimioara
sã bati cu ea pãcatul si sminteala,
trufia si cârteala…poticneala!

De-ti sunt luminã, lumineazã-ti fata
cu zâmbetul copilāresc si cu speranta
si cântecul sã ne petreacã viata,
in zori de zi sã admirãm verdeata,
in flori sãrutul sã-l culegem dimineata!

De umbrã-ti sunt, lasã-mã sã-ti umbresc
privirea cu umilinta mea si cu uimirea
petrecerii de-o viatã impreunã,
nedezlipiti când este clar de lunã!
Uimeste-mã dar nu-mi rãni simtirea!

De moarte-ti sunt, muri-voi pentru tine;
In loc adânc cu apã sorti-voi sã mã-ngroape
sã-mi potoleascã setea de dincolo de moarte
si apa si iubirea ce-n Duhul n-are moarte
Muri-voi, de aceea tu sã-mi rãmâi aproape!

De mã iubesti, iubeste-mã si nu mã alunga,
Frate!

Image | This entry was posted in proprii si personale. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

