6

 

Cum a fost începutul?

În general, pe piaţa cărţii româneşti şi în special pe partea cărţii bisericeşti ortodoxe, situaţia era şi este destul de gravă, pentru că s-a mers pe ideea că mesajul contează, „ambalajul” nefiind atât de important. Or, ai nevoie de un lucru bine făcut la redactare, la traducere sau la grafică. Şi în 2005, cu un grup de prieteni am zis să încercăm. Era o idee tinerească – aveam atunci cam 25 de ani -, nu ne-am pus problema cum ne vom finanţa, cum vom merge mai departe…

A contat şi suma povestirilor şi trăirilor personale. Spre exemplu, eu am avut o puternică interferenţă cu zona spiritualităţii sârbeşti… Acolo i-am descoperit pe Sfântul Nicolae Velimirovici, pe stareţul Tadei şi multe alte personalităţi culturale şi duhovniceşti ale zonei respective. Un prieten avea foarte multe cunoştinţe în spaţiul spiritual bulgăresc, un altul cunoştea situaţia din Grecia şi-atunci fiecare…

View original post 1,465 more words

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

